Показники лічильника


Відповідно до Пункту 14 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення" № 690 від 05.07.2019р. - Споживач надає щомісяця (у спосіб, передбачений договором) виконавцеві  інформацію про обсяги споживання послуг з централізованого водопостачання , тому просимо Вас щомісячно передавати показники лічильника за телефоном 2-41-51 або на електронну адресу Abonent.voda@gmail.com для цього необхідно вказати 1) ПІБ 2) Вашу адресу 3) Останні покази лічильника. Також, передати покази лічильників, можливо через особистий кабінет за посиланням https://www.abon.com.ua/company/index/187


Встановлення лічильника 

1. Чи обов'язково потрібно встановлювати квартирні прилади обліку?

Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» забороняється приєднання житлових і нежитлових будівель до зовнішніх інженерних мереж без оснащення таких будівель вузлами комерційного обліку відповідних комунальних послуг відповідно до вимог цього Закону.

Такими вузлами обліку обладнуються усі вводи зовнішніх інженерних мереж у будівлі, крім випадків, передбачених цим Законом.

2. Як відбувається встановлення лічильника?

Оператор зовнішніх інженерних мереж не менш як за два місяці до встановлення вузлів комерційного обліку повідомляє власників (співвласників) будівлі про намір встановити такий вузол, вартість такого встановлення, розмір та порядок сплати передбаченого цим Законом внеску за встановлення вузла комерційного обліку.

Власник (співвласники) будівлі протягом двох місяців має право повідомити оператору зовнішніх інженерних мереж (за своїм вибором) про:

згоду на встановлення вузла комерційного обліку на запропонованих оператором зовнішніх інженерних мереж умовах;

намір погодити з оператором зовнішніх інженерних мереж відмінні від запропонованих умови встановлення вузла комерційного обліку;

намір самостійно обладнати будівлю вузлами комерційного обліку в установленому законодавством порядку.

3. Якщо абонент не дає згоди або створює перешкоди встановленню лічильника?

У разі якщо протягом двох місяців з дня отримання повідомлення власник (співвласники) не повідомив оператора зовнішніх інженерних мереж про намір погодити з ним відмінні від запропонованих умови встановлення вузла комерційного обліку або про намір самостійно обладнати будівлю вузлами комерційного обліку в установленому законодавством порядку, а також у разі якщо власник (співвласники) повідомив про намір погодити відмінні від запропонованих умови встановлення вузла комерційного обліку або про намір самостійно обладнати будівлю вузлами комерційного обліку в установленому законодавством порядку, але не зробив цього протягом чотирьох місяців з дня повідомлення оператором про намір встановити вузли комерційного обліку, оснащення будівлі вузлами комерційного обліку здійснює оператор зовнішніх інженерних мереж.

У разі якщо власник (співвласники) будівлі не дає згоди або створює перешкоди встановленню вузла комерційного обліку в місцях вводу зовнішніх інженерних мереж у будівлю, оператор зовнішніх інженерних мереж, до яких приєднана (приєднується) будівля, може вимагати встановлення судом сервітуту щодо частини будівлі, в/на якій обладнується вузол комерційного обліку, для встановлення та обслуговування такого вузла обліку. У такому разі порядок відшкодування витрат на оснащення будівлі вузлами комерційного обліку, встановлений цією статтею, не змінюється.

4. Хто відшкодує витрати за встановлення лічильника?

Витрати на оснащення будівлі вузлами комерційного обліку, здійснені оператором зовнішніх інженерних мереж, відшкодовуються споживачами відповідних комунальних послуг, який сплачується виконавцеві відповідної послуги.

Власник (співвласники) будівлі, яка на день набрання чинності цим Законом була приєднана до зовнішніх інженерних мереж або яка приєднується до зовнішніх інженерних мереж, має право самостійно обладнати таку будівлю вузлами комерційного обліку в установленому законодавством порядку. У такому разі внесок за встановлення вузла комерційного обліку таким споживачам не нараховується.

Виконавець послуг та оператор зовнішніх інженерних мереж не можуть перешкоджати власнику (співвласникам) будівлі в оснащенні її вузлом комерційного обліку. На вимогу власника (співвласників) будівлі оператор зовнішніх інженерних мереж зобов'язаний самостійно встановити вузол комерційного обліку, придбаний ним (ними).

У разі приєднання до зовнішніх інженерних мереж будівлі, яка не була приєднана до таких мереж, або відновлення приєднання після відключення оснащення будівлі вузлами комерційного обліку відповідних комунальних послуг здійснює власник (співвласники) такої будівлі за власний рахунок.

5. Які необхідні документи для встановлення лічильника?

Заява про видачу технічних умов та отримання технічних умов на встановлення лічильника

Заява на встановлення лічильника

Копія паспорта на лічильник

Опломбування


1. Чи обов'язково потрібно опломбувати квартирні прилади обліку?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. № 630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться виконавцем на комерційний облік.

2. Як відбувається опломбування?

Спочатку треба написати заяву на опломбування лічильника, потім Ваш контролер передзвонить для уточнення зручної дати і часу візиту.

Орієнтовно протягом 10 днів з моменту подання заявки в узгоджений час приїжджає фахівець КП ВВ ЗМР.

Фахівець здійснює опломбування і оформлює акт. З моменту опломбування лічильника розрахунки за спожиту воду та відповідний об'єм стоків здійснюються за показниками лічильника.

Якщо фахівець при опломбуванні виявить, що лічильник встановлений з порушеннями норм експлуатації чи його цілісність пошкоджена, взяття на облік такого приладу неможливе.

3. Яким діяти у випадку необхідності розпломбування лічильника?

Якщо, наприклад, для усунення аварійної ситуації чи здійснення ремонтних робіт Вам необхідно зняти чи розпломбувати лічильник, необхідно повідомити про це за телефоном /04740/ 2-68-21 та одразу залишити заявку на повторне опломбування.


Комунальне підприємство "Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради"               20202 Черкаська обл. м. Звенигородка, вул. Кримського, 37
Тел.: /04740/ 2-41-51; 2-40-75
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати